اهمیت مشتری‌مداری، رضایت مشتری، خدمات مشتری، سیستم CRM در کسب‌وکار 

اهمیت مشتری‌مداری، رضایت مشتری، خدمات مشتری، سیستم CRM در کسب‌وکار 
مفهومی از "رضایت مشتری" و تأثیر آن بر رشد کسب‌وکار   اهمیت مشتری‌مداری در موفقیت و رشد کسب‌وکار های امروزی در دنیای رقابتی امروز، مشتری‌مداری نه تنها یک مزیت رقابتی بلکه یک ضرورت برای بقای هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. مشتری راضی، نه تنها خودش دوباره بازمی‌گردد، بلکه کسب‌وکار شما را به دیگران نیز معرفی می‌کند.   مشتری‌مداری چیست؟ مشتری‌مداری یعنی تمرکز بر نیازها، خواسته‌ها و رضایت مشتری در تمام مراحل …
ادامه مطلب

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید