ادامه مطلب
اهمیت مشتریمداری، رضایت مشتری، خدمات مشتری، سیستم CRM در کسبوکار

مفهومی از "رضایت مشتری" و تأثیر آن بر رشد کسبوکار اهمیت مشتریمداری در موفقیت و رشد کسبوکار های امروزی در دنیای رقابتی امروز، مشتریمداری نه تنها یک مزیت رقابتی بلکه یک ضرورت برای بقای هر کسبوکاری محسوب میشود. مشتری راضی، نه تنها خودش دوباره بازمیگردد، بلکه کسبوکار شما را به دیگران نیز معرفی میکند. مشتریمداری چیست؟ مشتریمداری یعنی تمرکز بر نیازها، خواستهها و رضایت مشتری در تمام مراحل …



